Diensten

Een snel, maar vooral duurzaam herstel staat bij ons voorop.

Samen kijken we naar de optimale inzetbaarheid van de werknemers en het effectief gebruik maken van de benutbare mogelijkheden.

De verzuimbegeleiding

De casemanager is het eerste aanspreekpunt voor werkgever en werknemer. Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst van de verzuimmelding neemt de casemanager contact op met de werknemer. Aan de hand van dit gesprek wordt er gekeken naar de vervolgstappen.
Bij problematisch verzuim of dreigende langdurige uitval, zal er direct worden geschakeld met de bedrijfsarts.

De casemanager zal in overleg met de werkgever zorg dragen dat de wettelijke verplichtingen van de Wet Verbetering Poortwachter worden uitgevoerd.

Tevens kunnen wij u adviseren ten aanzien van de benodigde interventies, het verzuimbeleid, vangnetregeling, bezwaar en beroep, regres, loonsancties en controle beschikking Whk.

Spreekuren bedrijfsarts

De spreekuren van de bedrijfsarts kunnen op locatie plaatsvinden.
Indien nodig kan er binnen 1 week na ontvangst van de verzuimmelding een spreekuur worden ingepland.

Volledige ontzorging

Jendagon neemt veel bij u uit handen. De casemanager stelt samen met de werkgever en werknemer het plan van aanpak, eerstejaars- en eventuele periodieke evaluaties en de eindevaluatie op. Indien gewenst kan de casemanager de voortgangsgesprekken met de werknemer en werkgever voeren.
De spreekuren worden door de bedrijfsartsen zelf ingepland.

Preventie en Preventief Medisch Onderzoek

Ook als u vragen heeft rondom preventie kunt u bij ons terecht.
Onze bedrijfsartsen kunnen op maat een PMO uitvoeren.

Maatwerk

Verzuim is maatwerk, want iedere verzuimmelding is anders.
De pakketten die Jendagon aanbiedt zijn maatwerk.
Wij komen graag bij u langs om meer over onze diensten te vertellen. Afhankelijk van uw wensen en verwachtingen zal er gekeken worden naar welk dienstenpakket hierbij het beste aansluit.